Home Wie wij zijn Repertoire Kalender Foto-album Kontakt Links Camerlinckxkoor Middelkerke
Sabrina Meesschaert werd geboren in Oostende op 22 september 1984. Reeds op 6-jarige leeftijd was ze door muziek gefascineerd. In 1994 begon Sabrina aan de orgelopleiding bij Robert Hostyn aan het conservatorium van Oostende. Nadien volgde Sabrina nog lessen bij Peter Pieters aan het Lemmensinstituut en bij Ignace Michiels aan de muziekacademie van Brugge. Naast de orgelopleiding voltooide Sabrina een zangopleiding aan het conservatorium van Oostende, bij Isabelle Dekeyser. Sabrina Meesschaert is aangesteld als titularis-organist van parochie Onze Lieve Vrouw Hemelvaart, deel van de Pastorale Eenheid Maria Tenhemelopneming te Mariakerke, Oostende. Ook in De Zusters Clarissen, Bredene en Nieuwpoort is ze vaak gevraagd ter vervanging van de plaatselijke organist. Zelf dirigeert ze het 'Camerlinkckxkoor' te Middelkerke,  en de parochiekoren 'Weerklank'   en "St.-Franciscuskoor" en het koor van de Pastorale Eenheid "Altegoare". Naast haar functiesvan koster-organist en dirigente, is Sabrina werkzaam in het Brugs vocaal ensemble 'De Wijngaard' olv Ignace Michiels.
Vierstemmig
# Magimarc #